10 powodów dla których watro korzystać z programów partnerskich

Istnieje wiele osób w branży, które zdecydowały się na powrót do innych form reklamy po nieudanych próbach w Marketingu Afiliacyjnym, kiedy to pierwsze trudności zniechęciły ich do dalszej pracy. Są jednak tacy, którzy pozostali i odnieśli sukces.

Przedstawimy teraz dziesięć najważniejszych powodów dla których warto korzystać z programów partnerskich:

1. Marketing Afiliacyjny (Program Partnerski) nie jest jednym projektem, możesz go włączać w istniejące już systemy zarabiania, aby zwiększyć swoje całościowe przychody. Nie traktuj go jako coś odrębnego.

2. Marketing Afiliacyjny nie tylko równoważy twoje całościowe przychody, ale także redukuje ryzyko utraty zarobionych pieniędzy w przypadku niepowodzenia któregoś z projektów.

3. Masz możliwość zajmowania się wybranymi przez siebie projektami – promowanie produktów i usług, zgodnie z twoimi upodobaniami. Nikt nie narzuca kontekstowej formy jak przypadku niektórych systemów reklamowych. Tutaj decydujesz sam.

4. Możesz zamieszczać linki afiliacyjne w PDF-ach i czerpać zyski ze sprzedaży ebooków.

5. Produkty i konwersje będą normalnie wypłacane  formie ryczałtu z liczby zarejestrowanych użytkowników czy wygenerowanych leadów, zamiast płatnych kliknięć. Promocja odpowiednich produktów we właściwy sposób może prowadzić do fantastycznych wyników EPC (Earnings by Click – Zysków z Kliknięć).

6. Istnieją setki Sieci Afiliacyjnych z którymi można współpracować, a każda z nich specjalizuje się w różnych dziedzinach.

7. Marketing Afiliacyjny jest doskonałym sposobem na uzupełnienie innych inwestycji, np. umieszczając swoje zarobki z Marketingu Afiliacyjnego w inwestycjach, aby zwiększyć ich wartość. Kiedy nie uczestniczymy w Marketingu Afiliacyjnym nie mamy tych dodatkowych pieniędzy w swoich całościowych przychodach, które możemy zainwestować, a dochody, oszczędności i plan emerytalny nie są tak bezpieczne.

8. Marketing Afiliacyjny daje możliwość myślenia nieszablonowego i pozwala na kreatywność w tym co robimy. Przykładowo strona http://www.blackle.com/, to świetny przykład wykorzystania „oszczędności energii” w wyszukiwarce Google z zastosowaniem czarnego tła. Genialne!

9. Marketing Afiliacyjny odnosi się bezpośrednio do Marketingu Wyszukiwarkowego i dziedzin z nim związanych. SEO (Search Engine Optimization), PPC (Pay per Click), Konwersje i Analityka. Doświadczenie w tych dziedzinach dobrze wygląda w CV i dowodzi praktycznej wiedzy w branży.

10. Nie ma nic lepszego jak wstać rano, sprawdzić swoje wyniki w konwersji, które wywołują duży uśmiech na twarzy. A jeszcze lepiej dostosować swoje kampanie tak, aby wycisnąć z nich jak najwięcej.

 

A wy co lubicie najbardziej w Marketingu Afiliacyjnym?

Przeczytaj poprzedni wpis:
Twoja agencja reklamowa powinna oferować usługi marketingu afiliacyjnego

Większość internetowych agencji marketingowych wykorzystuje marketing w wyszukiwarkach (SEM), optymalizację dla wyszukiwarek internetowych (SEO), metodę płatności pay-per-click, e-maile czy tradycyjną...

Zamknij