Dlaczego Facebook Ads może być dobrą alternatywą dla Google AdWords

Alternatywa

 

 

 

 

 

Biorąc pod uwagę to całe zamieszanie związane z rozbudowanymi kampaniami w Google AdWords reklamodawcy mogą rozważyć częstsze testowanie ich budżetu reklamowego poprzez inne kanały takie jak np. Facebook Ads.

W ciągu ostatniego roku Facebook Ads poczynił ogromne postępy, a reklamodawcy zdają sobie sprawę jak wielką wartość może przynieść ten kanał. Poniższa lista zawiera kilka powodów dla których warto przeznaczyć część budżetu (lub dodatkowy budżet) na reklamy na Facebooku.

1. Większe możliwości: Generalnie (zwłaszcza w przypadku bardzo drogich/konkurencyjnych wortalach płatnego wyszukiwania) reklamodawcy mogą znaleźć tańszy współczynnik efektywności reklamy lub nawet spróbować modelu CPM. WiększeMożliwości

 

 

 

2. Celuj w tych, których chcesz zdobyć…nie wyszukiwane słowa  kluczowe: Być może masz problem ze znalezieniem ludzi poszukujących słów kluczowych dla twojej kampanii lub po prostu nie przechodzą oni konwersji. Reklama na Facebooku łączy targetowanie demograficzne z zainteresowaniami, więc znajdując swoją grupę docelową możesz odnieść większy sukces niż w Google.

Target

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Facebook ma teraz śledzenie konwersji: W końcu łatwo możesz zmierzyć wydajność wszystkich reklam na Facebooku poprzez umieszczenie kodu na twojej stronie potwierdzenia lub podziękowań! Jeśli nie czytałeś jeszcze o tej aktualizacji, masz braki. 

Konwersja

 

 

 

 

 

 

 

 

Raport

 

 

 

 

 

 

 

4. Niestandardowa publiczność Facebooka (Retargetowanie): Jeśli nie słyszałeś jeszcze o tej opcji targetowania, ewidentnie nie jesteś w kursie dzieła. Czy masz listę e-mail obecnych lub poprzednich klientów? Użyj „niestandardowych publiczności” Facebooka i dopasuj te adresy e-mail z adresami e-mail związanymi z użytkownikami Facebooka i wysłać im posegmentowane wiadomości w oparciu o ich historię.

Odbiorcy

 

 

 

 

5. Wiele formatów reklam: Reklamy standardowe, sklepy sponsorowane, promowane wiadomości, reklamy wideo, reklamy wydarzeń, o Boże! Skorzystaj i wyciągnij korzyści z różnych opcji reklam na Facebooku aby zapewnić sobie osiągnięcie wymarzonych celów. 

Formaty

 

 

 

 

6. Lepsze do brandingu: Jeśli branding jest ważny dla twojej firmy lub zbliża się wprowadzenie produktu/ ogłoszenia, Facebook będzie nie tylko bardziej opłacalny (np. przy użyciu promowanych postów), ale ze względu na jego społeczny charakter, „przyjaciele fanów” będą widzieć swoich znajomych lubiących twoją markę. 

Branding

 

 

 

 

 

 

 

7. Co warty jest „Like” dla twojej firmy? Był to ciężki temat dla reklamodawców próbujących określić ROI z Facebooka z mikro-konwersji takiej jak „Like”. Z tego co wiemy o „Like’ach” to to, że kiedy użytkownik lubi twoją stronę lub reklamę kwalifikuje się do późniejszego remarketingu. W związku z tym Wartość Życiowa Like’a może być cenniejsza niż myślisz!

Nie twierdzimy, że wszyscy reklamodawcy powinni przenieść większość swoich budżetów z Google AdWords i Bing Ads do Facebook Ads. Jednakże wierzymy, że Facebook zmierza, wolno ale pewnie, w dobrym kierunku. Jeśli nigdy nie odniosłeś sukcesu lub nie wypróbowałeś Facebook Ads to dobry moment by to zrobić!

Przeczytaj poprzedni wpis:
Reklama w modelu efektywnościowym: Jak wartość wydajności branży może być przekazywana klientom?

Internet Advertising Bureau (IAB) opublikował w styczniu raport na temat wartości reklamy w modelu efektywnościowym. Po raz pierwszy podkreślono, wcześniej ukrywaną,...

Zamknij