Czy jesteś profesjonalnym optymalizatorem wskaźnika konwersji? Lista kontrolna

Drukuj Drukuj Lipiec 11, 2013 Analityka Internetowa

checklista

Myślisz, że twoje umiejętności jako CRO są najwyższej klasy, prawda? Możliwe. Optymalizacja wskaźnika konwersji jest zabawna gdy wygrywasz, ale również bardzo trudna jeśli nie idzie po twojej myśli. Jak dobry jesteś? Użyj poniższej listy kontrolnej by się o tym przekonać.

Przeczytaj całą listę i sprawdź czy robisz poniższe rzeczy. Oczywiście im więcej z nich wykonujesz tym lepiej. Po zakończeniu, z pozostałych punktów możesz zrobić listę do wykonania.

Lista kontrolna

  1. Twoje decyzje dotyczące testowania nie są oparte na HiPPO (The Highest Paid Person’s Opinion).
  2. Przeprowadziłeś więcej niż 15 eksperymentów zakończonych sukcesem.
  3. Ucząc się na błędach z nieudanej próby wygenerowałeś wygrywający test.
  4. Używasz odpowiedzi zwrotnej użytkowników do rozwoju hipotez testowych.
  5. Wysyłasz swój ruch marketingowy do stron docelowych, nie strony głównej.
  6. Nigdy w swoim wezwaniu do działania nie użyłeś słowa „Wyślij” (ang. submit).
  7. Miałeś skok konwersji ponad 50 %.
  8. Wygrałeś z kolegą bitwę na testy A/B.
  9. Testem A/B sprawdzasz nawet rzeczy ze swojego codziennego życia. Jak twój lunch, pies, albo żona.
  10. Testowałeś wezwanie do działania.
  11. Ściągnąłeś i przeczytałeś „The Ultimate Guide to Landing Page Optimization”.
  12. W teście A/B użyłeś społecznego dowodu.
  13. Próbowałeś więcej niż jednej platformy optymalizacyjnej.
  14. Wygrałeś nagrodę w „Which Test Won awards”.
  15. Regularnie wciskasz przycisk Odśwież żeby zobaczyć działanie twojego testu.
  16. Śpisz ze swoim smartfonem pod poduszką by móc w środku nocy sprawdzić swoje testy.
  17. Przeprowadziłeś wiele testów, które nie zakończyły się sukcesem tylko po to, żeby przekonać się, że twoja oryginalna strona jest naprawdę najlepsza.
  18. Wiesz kim są: Bryan EisenBerg, Peep Laja, Michael Aagaard i Oli Gardner. Jeśli nie, sprawdź ich aby móc odznaczyć sobie ten punkt.
  19. Tweetujesz ze znakiem „#”, jak #CRO, #konwersje albo #testyab.
  20. Jesteś członkiem społeczności Bohaterów Konwersji w Google +.
  21. Skonfigurowałeś kanały RSS z najlepszych blogów o konwersji.
  22. Napisałeś gościnny artykuł na temat optymalizacji wskaźnika konwersji na topowym blogu marketingowym.
  23. Przeczytałeś „How to Use Design Principles to Increase Conversions”.
  24. Byłeś gospodarzem lub gościem na webinarium związanym z konwersją.
  25. ZAWSZE używasz stron docelowych w testach A/B.

Tak więc, jaki jest twój wynik?

Przeczytaj poprzedni wpis:
Użycie Google Analytics do zaoszczędzenia pieniędzy w marketingu afiliacyjnym

Ten artykuł wyjaśni technikę, którą sprzedawcy online mogą wykorzystać do zaoszczędzenia źle wydanych pieniędzy. Będzie to również interesujące dla partnerów,...

Zamknij