Analiza Dnia Zakochanych i stron z randkami online

Drukuj Drukuj Luty 22, 2016 Bez kategorii

iAcquire-VDAY-Analytics7

Analiza Dnia Zakochanych i stron z randkami online

Przy użyciu danych z Google Analytics Nielsen i Experian, firmy zajmujące się digital marketingiem z Phoenix i Nowego Jorku zbadały ruch na stronach i dane behawioralne na kilku wiodących stronach internetowych randek w 2012 roku. Celem badań było ustalenie prawidłowości  internetowego randkowania w okresie Walentynek oraz by zobaczyć kto co z kim robi online.

Wyniki pokazują, że w okresie Walentynek ruch na tego typu stronach nie wzmaga się, ale wzrasta kilka dni po tym święcie. Na podstawie tych danych stwierdzono, że dla osób aktywnie randkujących online Walentynki są w dużej mierze bez znaczenia. Mają jednak opóźniony wpływ na osoby samotne ( i innych randkujących) powodując krótkie ale wysokie skoki w ruchu na stronach kilka dni po Święcie Zakochanych. Jeszcze bardziej zaskakujące jest to, że 24% randkujących w sieci ma małżonka/małżonkę oraz to że Afroamerykanów jest 3% więcej w społeczności osób randkujących online niż osób z rasy kaukaskiej. Co więcej, absolwenci uczelni są bardziej skłonni do odwiedzania stron z randkami online niż osoby, które szkoły nie ukończyły.

Badanie wykazało także, że tak jak liczba osób na siłowni korzystanie ze stron z randkami wzrasta zaraz po Nowym Roku od stycznia do marca.

Poniższa Infrografika przedstawia analizę randek online. Aby odkryć prawidłowości randkowania online w okresie Walentynek przeegzaminowano dane demograficzne i dane użytkowników. Badacze chcieli wiedzieć kto i kiedy randkuje online. Wyniki zaskoczyły nawet ich.

Czy strony z internetowymi randkami generują większy ruch w Walentynki? Cóż, jak widać na wykresie…niekoniecznie. Widać jednak duży wzrost aktywności kilka dni przed Dniem Zakochanych. Tego dnia i dzień wcześniej ruch spada do normalnego poziomi.

Ludzie nie umawiają się na randki w Dzień Zakochanych (to zbyt duża presja).

To wtedy single chorują z powodu romantycznych zdjęć ich znajomych i dostają randkowego robaka. Prawdziwy wzrost ruchu widać kilka dni po Walentynkach.

Jak te liczby wyglądają podczas reszty roku? Liczby są raczej stabilne przez większość czasu, jednak, tak samo jak liczba osób na siłowni, liczba osób randkujących online wzrasta pomiędzy styczniem i marcem, zaraz po tym jak ludzie zabiorą się za wypełnianie noworocznych postanowień. W ciągu tygodnia ruch na stronach wzrasta w niedzielę by w środę znacząco spaść.

Kto korzysta z internetowych serwisów randkowych w okolicy Dnia Św. Walentego?

W strukturze użytkowników tych portali Afroamerykanów jest 3% więcej niż osób z rasy kaukaskiej.

24% użytkowników tych serwisów to osoby zamężne.

Z internetowych randek korzysta 8% więcej ludzi w przedziale wiekowym 60-65 lat niż osób w przedziale wiekowym 55-59 lat.

Absolwenci uczelni randkują online więcej niż ludzie bez tytułu uczelni.

Czego nauczyli się badacze:

  1. Tradycyjne wyobrażenie Walentynek jako dnia kwitnących romansów jest nieprawdziwy.
  2. To dzień dla par a liczby z randkowania online pokazują, że dla ludzi aktywnie umawiających się na randki są w dużej mierze bez znaczenia.
  3. Tydzień po Walentynkach należy do singli (i wszystkich zamężnych w internecie, szukających miłości).
Przeczytaj poprzedni wpis:
5 ważnych miejsc na umieszczenie swojego formularza aktywacyjnego

Czy jesteś gotowy na rozszerzenie listy mailingowej swojej firmy? Jeśli tak to potrzebujesz umieścić swój formularz aktywacyjny w miejscach najbardziej...

Zamknij