39% marketerów planuje zainwestować i wydać na reklamę na Twitterze 5 mld dolarów [Infografika]

Czy wiedzieliście, że globalne wydatki na reklamę online w tym roku mają osiągnąć 94,2 bilionów dolarów, a 603 bilionów dolarów ma zostać wydane na reklamę online do 2015 roku?

Większość tych liczb została zagarnięta przez Stany Zjednoczone, które odpowiadają za ponad 40% z tej kwoty. Na kolejnych miejscach znalazły się Europa oraz Azja, które razem z USA plasują się na pierwszych pozycjach w tym rankingu.

Z poniższej infografiki przygotowane przez Go-Gulf.com wynika, że Google cieszy się obecnie 44,1% udziału w reklamie online. Daleko w tyle plasuje się Facebook, który  ma tylko 3,1% udziału. Jednakże agencje reklamowe pracujące dla sieci społecznościowej Marka Zuckerberg’a już zapowiadają, że zamierzają znacznie zainwestować w przyszłości.

Infografika pokazuje, że agencje reklamowe zamierzają przeznaczyć wydatki na reklamę w social mediach przede wszystkim na Facebooku (89%). Daleko w tyle zostaje Twitter (39%), YouTube (36%), Linkedln (21%) oraz Google+ (18%).

Koszty ponoszone na reklamę w mediach społecznościowych mają także wzrosnąć w Stanach Zjednoczonych. Przewiduje się, że wyniosą 2,11 bilionów dolarów w 2012 roku i prawie 5 bilionów dolarów do 2016 roku.

Kilka innych ciekawych wyników znajdziecie poniżej.

Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak z łatwością opanować kampanie reklamowe Pay Per Click?

Zacznijmy od szybkiego wyliczenia. PPC + Inbound Marketing = Trafność. Co więcej Trafność = Sprzedaż. Płatne wyszukiwanie może być trudne,...

Zamknij